Atunci când vrei să muți aplicația mobilă de pe un telefon pe altul, este necesar să urmezi câțiva pași simpli pentru a garanta că la final vei putea primi apeluri fără probleme pe noul telefon.

În cele ce urmează îți vom descrie pașii ce trebuie urmați pentru a muta cu succes aplicația pe noul telefon, iar pentru aceasta vom începe mai întâi cu telefonul vechi.

 


1. Telefonul vechi

Primul pas (înainte de a instala și configura aplicația pe telefonul nou) este să deconectezi de la centrală aplicația instalată pe telefonul vechi.

Dacă nu vei deconecta aplicația veche de la centrală, este foarte posibil să te găsești în situația în care aplicația nouă va suna pentru unele dintre apeluri, iar pentru altele nu, aparent aleatoriu.

 

În cazul în care nu cunoști ce interior ai configurat pe telefon, deschide aplicația Cloud Softphone și accesează Settings -> Account setup, unde poți afla interiorul din câmpul Username.

 

Pentru a deconecta aplicația Cloud SoftPhone de la centrală trebuie să o deschizi și să accesezi Settings -> Reset application

După resetare, o poți dezinstala de pe telefonul vechi.

 

 

2. Telefonul nou

Al doilea pas este să instalezi aplicația mobilă Cloud SoftPhone pe telefonul nou și să o configurezi cu interiorul+parola folosite pe telefonul vechi.

Pentru instalarea și configurarea aplicației mobile îți punem la dispoziție următoarele ghiduri, în funcție de tipul telefonului tău:


 

 

Dacă ai urmat pașii în ordinea descrisă mai sus, și aplicația nouă s-a conectat cu succes la centrală, nu mai trebuie sa faci nimic și ar trebui să primești cu succes toate apelurile pe care centrala ți le trimite.

 

În cazul în care întâmpini totuși probleme cu primirea apelurilor pe noul telefon, îți punem la dispoziție următoarele articole, pe care îți recomandăm să le consulți, în funcție de problema cu care te confrunți:

 

 

 

Pentru detalii suplimentare ne poți contacta la [email protected]

Vreau mai multe detalii despre centrala telefonică în cloud!