Ai un număr mobil pe care îl cunosc și folosesc toți clienții tăi, sau este publicat pe site/materialele promoționale, sau pur și simplu nu vrei să renunți la el?

În acest caz poți alege să folosești redirecționarea necondiționată a apelurilor de intrare[1] către numărul fix al centralei tale SmartPBX[2], atunci când dorești să preiei prin centrală apelurile primite pe numărul tău mobil.

 

 

Poți folosi următoarele metode pentru a activa redirecționarea

(în cazul în care una dintre metode nu funcționează pentru tine, îți recomandăm să încerci o alta din listă)


1. Din meniul telefonului mobil

 

Android

Majoritatea telefoanelor Android oferă posibilitatea de a activa această funcție, deși realitatea este că depinde de fiecare model în parte.

 

 

Pașii de urmat sunt de obicei similari în majoritatea cazurilor:

  1. deschizi funcția de Apelare a telefonului și accesezi
  2. Setări (Settings)/Setări apeluri (Call Settings)
  3. Servicii suplimentare (Supplementary services)
  4. Redirecționare apeluri (Call forwarding)
  5. Apeluri voce (Voice calls)
  6. Redirecționare întotdeauna (Always forward)
  7. apoi ți va cere să introduci numărul de telefon către care dorești să redirecționezi apelurile
  8. apeși butonul Turn on pentru a activa redirecționarea

 

Dacă totul a funcționat corect, vei vedea numărul centralei tale SmartPBX în cămpul Redirecționare întotdeauna (Always forward)

 

 


iOS

Mai întâi accesezi Configurări (Settings), după care:

  1. Telefon (Phone)
  2. Redirecționare apel (Call Forwarding)
    • la modelele care au Dual SIM selectezi cartela dorită
  3. activezi opțunea Redirecționare apel (Call Forwading)
  4. apeși pe Deviere către (Forward To)
  5. introduci numărul de telefon către care dorești să redirecționezi apelurile
  6. apeși pe Înapoi (Back) pentru a salva numărul și a activa redirecționarea

 

Dacă totul a funcționat corect, vei vedea numărul centralei tale SmartPBX în campul Deviere către (Forward To)

 

 


2. Prin inițierea unui apel cu un cod special

Este posibil ca unele dintre aceste coduri să nu funcționeze pentru operatorul tău, iar în acest caz îți recomandăm sa utilizezi una dintre celelalte metode.

 

Digi Mobil[3]

Pentru activare, formează *21*număr de deviere# și apasă tasta de Apelare;

pentru dezactivare, formează #21# și apasă tasta de Apelare

 

Orange[3], Telekom Mobile[3], Vodafone[3]

Pentru activare, formează **21*număr de deviere# și apasă tasta de Apelare;

pentru dezactivare, formează ##21# și apasă tasta de Apelare

 

YOXO[3]

Activarea se solicită direct din aplicația YOXO, secțiunea Messenger,

unde un operator YOXO va prelua cererea ta și va activa serviciul

 


3. Serviciul de relații cu clienții

 

Contactezi serviciul de relații cu clienții al operatorului de telefonie mobilă și soliciți asistență cu redirecționarea apelurilor de intrare pentru numărul tău mobil

 


 

1. Este posibil ca operatorul tău de telefonie mobilă să nu permită devierea apelurilor de intrare pentru cartelele PrePay.

2. Alocat la activarea centralei SmartPBX sau portat în rețeaua DOTRO.

3. Este posibil ca minutele aferente apelurilor redirecționate să se scadă din minutele tale incluse/nelimitate sau să ți se perceapă cost per minut pentru apelurile redirecționate.

   Recomandăm să îți contactezi reprezentantul operatorului de telefonie mobilă pentru detalii suplimentare legate de contractul tău, înainte de a activa redirecționarea apelurilor de intrare.

 

 

 

Pentru detalii suplimentare ne poți contacta la [email protected]

Vreau mai multe detalii despre centrala telefonică în cloud!