Zilele libere legale[1] sau perioadele de concediu sunt deja configurate în centrala ta SmartPBX de către tehnicienii DOTRO, în cazul în care ne-ai solicitat acest lucru în momentul activării centralei, sau ulterior.

În cazul în care dorești să le modifici, poți apela la una dintre următoarele metode

(dacă nu ai grupul de timp “Zile libere” deja configurat în centrală, este necesar să ne contactezi folosind metoda 2).

 

⚠️ ATENȚIE: Perioadele adăugate folosind oricare dintre metodele descrise în acest articol se vor aplica în centrala ta ca “zile libere”  în fiecare an calendaristic, nu numai în anul în care au fost adăugate!

Exemplu: Adaugi perioada 1 6 Mai ca “zile libere”  în centrală. Rezultatul imediat va fi trecerea centralei în afara programului pentru această perioadă în anul curent, însă, această perioadă va cauza trecerea centralei în afara programului și în următorii ani calendaristici, în cazul în care ea nu va fi ștearsă din lista cu “zile libere”.

 

 


1. Folosind interfața web pentru administrare a centralei

Modificarea zilelor libere presupune următorii pași:

Te autentifici la interfața web pentru administrare (a cărei adresă și credențiale le-ai primit de la tehnicianul DOTRO care a gestionat activarea centralei tale)

 

 

Navighezi in meniul PBX -> Incoming Calls -> Time Groups

 

Faci click pe butonul pătrat din dreapta sus care arată ca o listă ordonată   și selectezi “Zile libere”

 

Realizezi modificările necesare și faci click pe butonul verde   din dreapta jos

 

Faci click pe butonul rosu   ce apare în dreapta sus pentru a aplica noile zile libere în centrală și aștepți finalizarea procedurii

 


2. Contactând suportul tehnic DOTRO

Ne poți transmite zilele tale libere prin email la adresa [email protected], având grijă sa menționezi denumirea societății comerciale pe care este semnat contractul pentru centrala ta SmartPBX[2].

Noi îți vom prelua solicitarea, o vom implementa în cel mai scurt timp posibil[3] și vom reveni cu confirmarea[4] [5].

 

 

 

 

 

1. Zilele libere preconfigurate implicit sunt: 1 – 2 Ianuarie, 6 7 Ianuarie, 24 Ianuarie, 1 Mai, 1 Iunie, 15 August, 30 Noiembrie, 1 Decembrie si 25 – 26 Decembrie.

  Zilele libere de Paște și Rusalii se configurează la cerere, deoarece nu cad în aceeași dată în fiecare an.

2. Denumirea societății comerciale ne este necesară pentru identificarea serviciului și nu se vor putea onora solicitările care nu o includ.

3. Implementările se pot realiza numai în zilele lucrătoare, de luni până vineri, în intervalul orar 10:00 - 18:00.

  Pentru a garanta implementarea, îți recomandăm să ne transmiți solicitările cu câteva zile lucrătoare înainte de a fi necesar ca ele să intre în vigoare.

4. Implementările se realizează gratuit, în ordinea sosirii si nu generează costuri suplimentare.

5. Eliminarea zilelor libere a căror implementare a fost confirmată se realizează numai în urma unei solicitări exprese din partea clientului.

 

 

 

Pentru detalii suplimentare ne poți contacta la [email protected]

Vreau mai multe detalii despre centrala telefonică în cloud!