Programul de lucru este configurat în centrala SmartPBX de către tehnicienii DOTRO, conform detaliilor pe care ni le-ai furnizat în momentul activării acesteia.
În cazul în care dorești să îl modifici, poți apela la una dintre următoarele metode.
1. Folosind interfața web pentru administrare a centralei
Modificarea programului de lucru presupune următorii pași:
• Te autentifici la interfața web pentru administrare (a cărei adresă și credențiale le-ai primit de la tehnicianul DOTRO care a gestionat activarea centralei tale)
• Navighezi in meniul PBX -> Incoming Calls -> Time Groups
• Faci click pe butonul pătrat din dreapta sus care arată ca o listă ordonată și selectezi “In timpul programului”
• Realizezi modificările necesare și faci click pe butonul verde din dreapta jos
• Faci click pe butonul rosu ce apare în dreapta sus pentru a aplica noul program în centrală și aștepți finalizarea procedurii
2. Contactând suportul tehnic DOTRO
Ne poți transmite noul tău program de lucru prin email la adresa [email protected], având grijă sa menționezi denumirea societății comerciale pe care este semnat contractul pentru centrala ta SmartPBX[1].
Noi îți vom prelua solicitarea, o vom implementa în cel mai scurt timp posibil[2] și vom reveni cu confirmarea[3].
1. Denumirea societății comerciale ne este necesară pentru identificarea serviciului și nu se vor putea onora solicitările care nu o includ.
2. Implementările se pot realiza numai în zilele lucrătoare, de luni până vineri, în intervalul orar 10:00 - 18:00.
Pentru a garanta implementarea, îți recomandăm să ne transmiți solicitările cu câteva zile lucrătoare înainte de a fi necesar ca ele să intre în vigoare.
3. Implementările se realizează gratuit, în ordinea sosirii si nu generează costuri suplimentare.
Pentru detalii suplimentare ne poți contacta la [email protected]