Programul de lucru este configurat în centrala SmartPBX de către tehnicienii DOTRO, conform detaliilor pe care ni le-ai furnizat în momentul activării acesteia.

În cazul în care dorești să îl modifici, poți apela la una dintre următoarele metode.

 


1. Folosind interfața web pentru administrare a centralei

Modificarea programului de lucru presupune următorii pași:

Te autentifici la interfața web pentru administrare (a cărei adresă și credențiale le-ai primit de la tehnicianul DOTRO care a gestionat activarea centralei tale)

 

 

Navighezi in meniul PBX -> Incoming Calls -> Time Groups 

 

Faci click pe butonul pătrat din dreapta sus care arată ca o listă ordonată  și selectezi “In timpul programului” 

 

Realizezi modificările necesare și faci click pe butonul verde  din dreapta jos 

 

Faci click pe butonul rosu  ce apare în dreapta sus pentru a aplica noul program în centrală și aștepți finalizarea procedurii

 


2. Contactând suportul tehnic DOTRO

Ne poți transmite noul tău program de lucru prin email la adresa [email protected], având grijă sa menționezi denumirea societății comerciale pe care este semnat contractul pentru centrala ta SmartPBX[1].

Noi îți vom prelua solicitarea, o vom implementa în cel mai scurt timp posibil[2] și vom reveni cu confirmarea[3].

 

 

 

 

 

 

1. Denumirea societății comerciale ne este necesară pentru identificarea serviciului și nu se vor putea onora solicitările care nu o includ.

2. Implementările se pot realiza numai în zilele lucrătoare, de luni până vineri, în intervalul orar 10:00 - 18:00.

  Pentru a garanta implementarea, îți recomandăm să ne transmiți solicitările cu câteva zile lucrătoare înainte de a fi necesar ca ele să intre în vigoare.

3. Implementările se realizează gratuit, în ordinea sosirii si nu generează costuri suplimentare.

 

 

 

Pentru detalii suplimentare ne poți contacta la [email protected]

Vreau mai multe detalii despre centrala telefonică în cloud!