Prima impresie contează

Este posibil ca potențiali tăi clienți să nu dorească să colaboreze dacă prima lor interacțiune telefonică cu tine nu este una pozitivă.

În general, apelanților nu le place să fie ținuți în coada de așteptare, dar când adaugi muzică de calitate slabă sau anostă, clientul poate fi descurajat înainte ca apelul său să fie măcar preluat.

De accea este important ca prima impresie pe care și-o formeaza despre business-ul tău să fie una bună.

Dacă vrei să faci o primă impresie bună, poți folosi fondul nostru muzical (Music on Hold) implicit pentru așteptare, unul personalizat, sau îl poți dezactiva complet.

 

1. Fond muzical implicit

Acest fond muzical este activ implicit în centrală, și este redat pe toata durata cât clientul așteapta să-i fie preluat apelul.

În cele ce urmează poți asculta melodiile ce face parte din fondul muzical implicit al centralei.

Toate materialele audio sunt libere de drepturi de autor

Fondul muzical implicit în așteptare este redat ca atare de către centrală, melodiile se redau în ordine aleatorie și nu este posibilă selectarea unei singure melodii sau a unui grup de melodii din acesta

 

2. Fond muzical personalizat

Poți folosi un fond muzical personalizat în locul celui implicit pus la dispoziție de către centrală.

Tot ce trebuie să faci este să ne soliciți activarea lui printr-un email trimis către [email protected] , la care trebuie să atașezi melodiile dorite în format MP3 sau WAV(1) și să incluzi denumirea societății comerciale pe care este semnat contractul pentru centrala ta SmartPBX(2).

Noi îți vom prelua solicitarea, o vom implementa în cel mai scurt timp posibil(3) și vom reveni cu confirmarea(4).

 

3. Niciun fond muzical

Bineînțeles că poți opta pentru a elimina complet fondul muzical în așteptare.

În acest caz apelantul va auzi numai tonul normal de apel, ca și când ar suna direct pe un număr mobil.

Tot ce trebuie să faci este să ne soliciți dezactivarea lui printr-un email trimis către [email protected] , în care nu uita să incluzi și denumirea societății comerciale pe care este semnat contractul pentru centrala ta SmartPBX(2).

Noi îți vom prelua solicitarea, o vom implementa în cel mai scurt timp posibil(3) și vom reveni cu confirmarea(4).

 
 
(1) Trebuie să te asiguri că orice muzică pe care o utilizezi este fără drepturi de autor, sau că ai plătit taxele aferente și că ai permisiunea legală pentru a o utiliza.
(2) Denumirea societății comerciale este necesară pentru identificarea serviciului și nu se poate garanta onorarea solicitărilor care nu o includ.
(3) Implementările se pot realiza numai în zilele lucrătoare, de luni până vineri, în intervalul orar 10:00 - 18:00.
     Pentru a garanta implementarea îți recomandăm să ne transmiți solicitările cu câteva zile lucrătoare înainte de a fi necesar ca ele să intre în producție.
(4) Implementările se realizează gratuit, în ordinea sosirii și nu generează costuri suplimentare.
 
 
 
-- Echipa SmartPBX

Vreau mai multe detalii despre centrala telefonică în cloud!