Pentru a folosi soluția SmartPBX împreună cu aplicația Zoiper pentru iOS trebuie să parcurgi următorii pași:

1. Instalarea aplicației

Se instalează aplicația Zoiper Lite voip softphone din AppStore:

 

 

 


 

2. Se deschide aplicația Zoiper

După instalare se lansează aplicația Zoiper folosind icon-ul: și se accesează secțiunea Settings din dreapta jos:

 

 

 


 

 

3. Configurarea contului

La prima rulare, aplicația se va deschide în fereastra Accounts, iar dialogul pentru un nou cont va apărea automat (în cazul în care nu apare, se apasă butonul + (plus) din dreapta sus)

 

 

În cazul în care aplicația nu se deschide direct în fereastra Accounts se apasă în dreapta jos Settings -> Accounts -> + (plus) din dreapta sus

 

 

În fereastra de dialog "Do you already have an account (username and password)?" se selectează Yes

 

 

Se selectează Manual configuration

 

 

Se selectează SIP account

 

 

Se completează datele dupa cum urmează:

Account name: nume descriptiv pentru interiorul configurat (ex.: 1001)

Domain: CENTRALA.smartpbx.ro:60060

User name: se completează cu [email protected]:60060 (detaliile exacte de conectare îți sunt transmise la momentul activării serviciului)

Password: parola generată din minimum 14 caractere, dedicată interiorului care se configurează

Auth Username: IDSERVICIU_INTERIOR (ex.: XXXX_1001)

Use Outbound Proxy: se lasă nebifat

 

 

După introducerea datelor, se selectează Additional Settings -> Network Settings:

 

 

La Transports se selectează TCP:

 

 

Se apasă butonul verde Register din partea de sus a ferestrei



Conectarea interiorului la centrală va fi finalizată după ce în partea de sus a ferestrei, Registration Status se va schimba din NO în OK, iar butonul verde din Register în Unregister

 

 


 

Acum poți folosi SmartPBX impreună cu aplicația Zoiper pentru iOS

 

Pentru mai multe detalii ne poți contacta la [email protected]

Vreau mai multe detalii despre centrala telefonică în cloud!