Pentru a folosi soluția SmartPBX împreună cu aplicația Zoiper pentru iOS trebuie să parcurgi următorii pași:
1. Instalarea aplicației
Se instalează aplicația Zoiper Lite voip softphone din AppStore:
2. Se deschide aplicația Zoiper
După instalare se lansează aplicația Zoiper folosind icon-ul: și se accesează secțiunea Settings din dreapta jos:
3. Configurarea contului
La prima rulare, aplicația se va deschide în fereastra Accounts, iar dialogul pentru un nou cont va apărea automat (în cazul în care nu apare, se apasă butonul + (plus) din dreapta sus)
În cazul în care aplicația nu se deschide direct în fereastra Accounts se apasă în dreapta jos Settings -> Accounts -> + (plus) din dreapta sus
În fereastra de dialog "Do you already have an account (username and password)?" se selectează Yes
Se selectează Manual configuration
Se selectează SIP account
Se completează datele dupa cum urmează:
Account name: nume descriptiv pentru interiorul configurat (ex.: 1001)
Domain: CENTRALA.smartpbx.ro:60060
User name: se completează cu [email protected]:60060 (detaliile exacte de conectare îți sunt transmise la momentul activării serviciului)
Password: parola generată din minimum 14 caractere, dedicată interiorului care se configurează
Auth Username: IDSERVICIU_INTERIOR (ex.: XXXX_1001)
Use Outbound Proxy: se lasă nebifat
După introducerea datelor, se selectează Additional Settings -> Network Settings:
La Transports se selectează TCP:
Se apasă butonul verde Register din partea de sus a ferestrei
Conectarea interiorului la centrală va fi finalizată după ce în partea de sus a ferestrei, Registration Status se va schimba din NO în OK, iar butonul verde din Register în Unregister
Acum poți folosi SmartPBX impreună cu aplicația Zoiper pentru iOS
Pentru mai multe detalii ne poți contacta la [email protected]