Pe durata utilizării centralei tale SmartPBX pot aparea situații în care ești nevoit să blochezi apelurile venite de la anumite numere de telefon, care te apelează în mod constant și inutil, acaparându-ți timp sau alte resurse.
În aceste situații ai la dispoziție următoarele metode pentru blocarea sau deblocarea apelurilor de intrare ale unui anumit număr de telefon:
- Pentru blocarea unui număr poți folosi secțiunea „Blacklist” din interfața web pentru administrare a centralei
- Deblocarea unui număr se face după o procedură similara cu cea de blocare
- Contactând serviciul de Asistență Tehnică DOTRO
1. Pentru blocarea unui număr poți folosi secțiunea „Blacklist” din interfața web pentru administrare a centralei
Blocarea unui număr de telefon presupune următorii pași:
a. Te autentifici la interfața web pentru administrare (a cărei adresă și credențiale le-ai primit de la tehnicianul DOTRO care a gestionat activarea centralei tale)
b. Navighezi în meniul PBX → Tools → Blacklist
c. Completezi detaliile necesare pentru blocarea numărului:
-
-
- CID Number: numărul ce va fi blocat, în format standard național (0 urmat de 9 cifre), fara spații înainte sau după număr
- Description: o scurtă descriere a numărului, pentru a-l putea identifica pe viitor
- Enabled: Yes
- Destination: selectezi Terminate Call → Hangup
-
d. Faci click pe butonul verde "Save" din dreapta jos
e.❗Nu uita să aplici configurările: Numerele de telefon adăugate nu vor fi blocate în cazul în care omiți acest pas!
După ce ai adăugat în Blacklist toate numerele pe care doreai să le blochezi, urmând pașii de mai sus, faci click pe butonul roșu "Apply" din dreapta sus pentru a aplica configurările în centrală și aștepți finalizarea procedurii
2. Deblocarea unui număr se face după o procedură similara cu cea de blocare
Deblocarea unui număr de telefon presupune următorii pași:
a. Te autentifici la interfața web pentru administrare (a cărei adresă și credențiale le-ai primit de la tehnicianul DOTRO care a gestionat activarea centralei tale)
b. Navighezi în meniul PBX → Tools → Blacklist
c. Faci click pe butonul pătrat din dreapta sus , care arată ca o listă ordonată, și selectezi numărul pe care vrei să-l deblochezi, după descriere sau numărul de telefon
d. Faci click pe butonul roșu "Delete" din dreapta jos
e. În căsuța de dialog ce apare confirmi ștergerea prin click pe butonul roșu "Delete"
f.❗Nu uita să aplici configurările: Numerele de telefon șterse vor fi în continuare blocate în cazul în care omiți acest pas!
După ce ai șters din Blacklist toate numerele pe care doreai să le deblochezi, urmând pașii de mai sus, faci click pe butonul roșu "Apply" din dreapta sus pentru a aplica configurările în centrală și aștepți finalizarea procedurii
3. Contactând serviciul de Asistență Tehnică DOTRO
(2) Implementările se pot realiza numai în zilele lucrătoare, de luni până vineri, în intervalul orar 10:00 - 18:00.
Pentru a garanta implementarea îți recomandăm să ne transmiți solicitările cu câteva zile lucrătoare înainte de a fi necesar ca ele să intre în producție.
(3) Implementările se realizează gratuit, în ordinea sosirii și nu generează costuri suplimentare.