Pe durata utilizării centralei tale SmartPBX pot apărea situații în care ești nevoit să blochezi apelurile venite de la anumite numere de telefon, care te apelează în mod constant și inutil, acaparându-ți timp sau alte resurse.

În aceste situații ai la dispoziție următoarele metode pentru blocarea sau deblocarea apelurilor de intrare ale unui anumit numar de telefon.

 

 


1. Pentru blocarea unui număr poți folosi secțiunea Blacklist din interfața web pentru administrare a centralei

Blocarea unui număr de telefon presupune următorii pași:

Te autentifici la interfața web pentru administrare (a cărei adresă și credențiale le-ai primit de la tehnicianul DOTRO care a gestionat activarea centralei tale)

 

Navighezi în meniul PBX -> Tools -> Blacklist

 

Completezi detaliile necesare pentru blocarea numărului:

  • CID Number: numărul ce va fi blocat, în format standard național (0 urmat de 9 cifre)
  • Description: o scurtă descriere a numărului, pentru a-l putea identifica pe viitor
  • Enabled: Yes
  • Destination: selectezi Terminate Call -> Hangup

 

Faci click pe butonul verde  din dreapta jos

 

După ce ai adăugat în Blacklist toate numerele pe care doreai să le blochezi, urmând pașii de mai sus, faci click pe butonul roșu  din dreapta sus pentru a aplica configurările în centrală și aștepți finalizarea procedurii

 

 

 


2. Deblocarea unui număr se face după o procedură similară cu cea de blocare

Deblocarea unui număr de telefon presupune următorii pași:

Te autentifici la interfața web pentru administrare (a cărei adresă și credențiale le-ai primit de la tehnicianul DOTRO care a gestionat activarea centralei tale)

 

Navighezi în meniul PBX -> Tools -> Blacklist

 

Faci click pe butonul pătrat din dreapta sus, care arată ca o listă ordonată   și selectezi numărul pe care vrei să-l deblochezi, după descriere sau numărul de telefon

 

Faci click pe butonul roșu  din dreapta jos

În căsuța de dialog ce apare, confirmi ștergerea prin click pe butonul roșu

După ce ai șters din Blacklist toate numerele pe care doreai să le deblochezi, urmând pașii de mai sus, faci click pe butonul roșu  din dreapta sus pentru a aplica configurările în centrală și aștepți finalizarea procedurii

 

 

 


3. Contactând suportul tehnic DOTRO

Ne poți transmite numerele de telefon care dorești să fie blocate/deblocate prin email la adresa [email protected], având grijă să incluzi denumirea societății comerciale pe care este semnat contractul[1].

Noi îți vom prelua solicitarea, o vom implementa în cel mai scurt timp posibil[2] și vom reveni cu confirmarea[3].

 

 

 

1. Denumirea societății comerciale este necesară pentru identificarea serviciului și nu se vor putea onora solicitările care nu o includ.

2. Implementările se pot realiza numai în zilele lucrătoare, de luni până vineri, în intervalul orar 10:00 - 18:00.

   Pentru a garanta implementarea, îți recomandăm să ne transmiți solicitările cu câteva zile lucrătoare înainte de a fi necesar ca ele sa intre în vigoare.

3. Implementările se realizează gratuit, în ordinea sosirii și nu generează costuri suplimentare.

 

 

 

 

Pentru detalii suplimentare ne poți contacta la [email protected]

Vreau mai multe detalii despre centrala telefonică în cloud!