În acest articol îți vom prezenta o serie de capturi din aplicația de Statistici și Rapoarte din SmartPBX.
Meniul aplicației este împărțit în următoarele secțiuni:
Dashboard
În această secțiune avem o privire de ansamblu asupra apelurilor din aplicația SmartPBX:
- Queues - numărul de cozi de așteptare definite
- Agents - numărul de agenți definiți
- Answered Calls - numărul de apeluri răspunse (în unitatea de timp selectată în dreapta sus: Today, Yesterday, This week, Last week, This month, Last Month)
- Abandoned Calls - numărul de apeluri pierdute (în unitatea de timp selectată în dreapta sus: Today, Yesterday, This week, Last week, This month, Last Month)
- Service Level - numărul de apeluri răspunse în primele 10, 20, 30, 40, 50, 60, 60+ secunde
- Traffic by hour - numărul de apeluri răspunse, primite și suma lor în funcție de ora din zi
- Lost Calls by hour - număul de apeluri abandonate în funcție de ora din zi
- Disconnection Cause - procentul de apeluri închise de client sau de agent
Call Reports - Summary
În această secțiune vom regăsi un sumar al apelurilor și a cozilor de așteptare:
- Answered Calls - regăsim numărul de apeluri, durata medie, minimă și maximă a unui apel, durata medie de așteptare și durata totală a apelurilor
- Abandoned Calls - similar cu Answered calls doar că se referă la apelurile pierdute
Call Reports - Service Level
În această sectiune gasim un grafic al Service Level
Call Reports - By Agent
În această secțiune regăsim un raport generat per agent cu numărul de apeluri răspunse, durata medie a unui apel și numărul de apeluri pierdute. Pentru fiecare agent vom putea vedea lista cu apeluri și dispoziția lor.
Call Reports - Lost By Agent
În această secțiune vom regăsi o listă cu apelurile pierdute de fiecare agent în parte.
Call Reports - By Queue
În această secțiune regăsim date despre fiecare coada de așteptare în parte cu numărul total de apeluri primite, răspunse și pierdute, durata medie și totală a apelurilor, cât și durata de așteptare.
Call Reports - Abandoned Calls