În acest articol îți vom prezenta o serie de capturi din aplicația de Statistici și Rapoarte din SmartPBX.

Meniul aplicației este împărțit în următoarele secțiuni:

Dashboard

 

În această secțiune avem o privire de ansamblu asupra apelurilor din aplicația SmartPBX:

  • Queues - numărul de cozi de așteptare definite
  • Agents - numărul de agenți definiți
  • Answered Calls - numărul de apeluri răspunse (în unitatea de timp selectată în dreapta sus: Today, Yesterday, This week, Last week, This month, Last Month)
  • Abandoned Calls - numărul de apeluri pierdute (în unitatea de timp selectată în dreapta sus: Today, Yesterday, This week, Last week, This month, Last Month)
  • Service Level - numărul de apeluri răspunse în primele 10, 20, 30, 40, 50, 60, 60+ secunde
  • Traffic by hour - numărul de apeluri răspunse, primite și suma lor în funcție de ora din zi
  • Lost Calls by hour - număul de apeluri abandonate în funcție de ora din zi
  • Disconnection Cause - procentul de apeluri închise de client sau de agent

Call Reports - Summary

 

În această secțiune vom regăsi un sumar al apelurilor și a cozilor de așteptare:

  • Answered Calls - regăsim numărul de apeluri, durata medie, minimă și maximă a unui apel, durata medie de așteptare și durata totală a apelurilor
  • Abandoned Calls - similar cu Answered calls doar că se referă la apelurile pierdute

Call Reports - Service Level

 

În această sectiune gasim un grafic al Service Level


Call Reports - By Agent

 

 

În această secțiune regăsim un raport generat per agent cu numărul de apeluri răspunse, durata medie a unui apel și numărul de apeluri pierdute. Pentru fiecare agent vom putea vedea lista cu apeluri și dispoziția lor.


Call Reports - Lost By Agent

 

În această secțiune vom regăsi o listă cu apelurile pierdute de fiecare agent în parte.


Call Reports - By Queue

 

În această secțiune regăsim date despre fiecare coada de așteptare în parte cu numărul total de apeluri primite, răspunse și pierdute, durata medie și totală a apelurilor, cât și durata de așteptare.


Call Reports - Abandoned Calls

 

Regăsim lista cu apelurile pierdute în perioada selectată.


Call Reports - Answered Calls Details

 

Regăsim o listă cu apelurile răspunse în perioada selectată.


Call Reports - Outgoing Calls Details

 

În această secțiune regăsim un raport cu numărul total de apeluri efectuate de către un agent, durata totală și cea medie a unui apel.


Traffic - By Hour

 

În această secțiune regăsim un raport cu numărul de apelrui primite, răspunse și pierdute afișate per ora din zi. Acest raport ne ajută să stabilim intervalele orare în care avem deficit sau surplus de agenți disponibili, astfel încât să dimensionăm corect echipa.


Traffic - By Day

 

Este un raport asemănător cu cel per ora, doar ca acesta este format per zi, în perioada selectată.


Traffic - By Day Of Week

 

Este un raport asemănător cu cel anterior, doar ca acesta afișează datele în funcție de ziua din săptămână.


Traffic - Lost Calls By Hour

 

Acest raport afișează numărul de apeluri pierdute în funcție de oră.


Toate rapoartele disponibile se pot genera în funcție de următoarele:

  • Agenți
  • Cozi de așteptare
  • Perioada selectată

După generarea unui raport acest poate fi exportat in PDF, XLS sau CSV pentru a putea fi prelucrat ulterior.

 

Pentru detalii suplimentare ne poți contacta la [email protected]

Vreau mai multe detalii despre centrala telefonică în cloud!