MonitorAI reprezintă un modul inovator al SmartPBX, ce transcrie fiecare apel, îl analizeaza cu un algoritm AI și extrage diferite informații ce ajuta la o raportare ulterioară. Folosind acest modul analiza apelurilor este mult mai simplă și rapidă.

 

Platforma se poate accesa la: https://monitor.smartpbx.ro 

 

Cum funcționeaza modulul Monitor AI?

Acest modul preia înregistrarea fiecărui apel, o transformă în text, după care extrage informațiile pe care le-am definit, atfel încat sa avem o imagine cât mai clara despre apelul respectiv. Totul se întâmplă în decurs de 2-3 minute de la încheierea apelului.

 

Cum se accesează?

Platforma se poate accesa la: https://monitor.smartpbx.ro , iar pentru autentificare vom folosi user-ul și parola contului de administrator definit în centrală.

După accesarea platformei pe dashboard vom regasi următoarele informații:

Sumar cu:

  • Numărul total de apeluri
  • Numărul de apeluri procesate
  • Durata totală a apelurilor
  • Numărul de transcrieri generate
  • Numărul de analize AI efectuate

 

Verificarea apelurilor analizate

În meniul din stânga vom accesa , unde vom regăsi toate apelurile intrate în sistem cu posibilitatea de filtrare dupa următoarele date:

  • Intervalul: De la și Până la ( datele între care au fost apelurile )
  • Extensia: ID-ul utilizatorului din centrală
  • Sursa: De la ce număr vine apelul
  • Destinație: Către ce număr a fost apelul
  • Starea procesării: poate fi Neprocesat, În procesare sau Procesat
  • Durata în secunde a apelului: vom putea folosi operatorii >= ( mai mare sau egal ), <= ( mai mic sau egal ), = ( egal )

După filtrare vom avea o listă cu toate apelurile ce se înscriu in filtrele setate. Tot aici avem posibilitatea de a exporta într-un fisier XLS rezultatele împreuna cu analiza apelului.

Pentru apelurile cu status Procesat va fi disponibil butonul , care ne va afișa detaliile apelului în cauză, cu următoarele informații:

  • Data apelului
  • Extensia
  • Sursa
  • Destinația
  • Durata
  • Înregistrarea apelului cu posibilitatea de asculare sau descărcare
  • Transcrierea apelului ( discuția din apel departajată pe fiecare interlocutor )
  • Analiză Apel ( rezultatul analizei apelului în funcție de configurările din sistem )

 

Setări

Pentru configurarea sistemului în secțiunea General vom putea defini următoarele:

  • Apel minim ( secunde ): durata peste care un apel va fi procesat. Spre exemplu: dacă ne dorim să analizăm doar apelurile cu o durată mai mare de 30 de secunde, vom introduce aici 30.
  • Limita notificare (Eur): reprezintă limita de credit la care se va trimite o notificare pentru suplimentarea creditului.
  • Email notificare: adresa de email pe care se va trimite notificarea limitei de credit

 

În secțiunea Insights vom putea defini informațiile pe care dorim să le extragem din transcrierea apelului:

 

Pentru adaugarea unui Insight vom acționa butonul , iar în formular va trebui să completăm urmatoarele:

  • Numele: trebuie să fie un termen descriptiv al informației pe care dorim s-o extragem (ex. Intenție, Sumar, Ton conversatie etc)
  • Variabila: trebuie să fie un identificator unic al acestui insight
  • Prompt de evaluare: trebuie să-i spunem ce anume sa extragă ( ex. "Spune daca tonul este pozitiv, negativ sau neutru", sau "Care este intentia clientului in acest apel?" )
  • Status: Activ sau Inactiv

După introducerea unui insight îl vom putea edita folosind butonul de pe linia respectivă.

 

Exemple de Prompt-uri de evaluare

 

Nume Variabilă Prompt de evaluare
Intentie intent Care este intentia clientului in acest apel?
Ton conversatie ton Spune daca tonul este pozitiv, negativ sau neutru
Ce trebuie facut actiune_urmatoare  Ce actiune trebuie luata dupa acest apel?
Sumar  summary Sumarizeaza apelul ca si cum ar fi scris de agentul care trebuie sa documenteze pe scurt fiecare apel pe care il are
Imbunatatiri  imbunatatiri  Ce imbunatatiri ai sugera agentului?

 

Vreau mai multe detalii despre centrala telefonică în cloud!