MonitorAI reprezintă un modul inovator al SmartPBX, ce transcrie fiecare apel, îl analizeaza cu un algoritm AI și extrage diferite informații ce ajuta la o raportare ulterioară. Folosind acest modul analiza apelurilor este mult mai simplă și rapidă.
Platforma se poate accesa la: https://monitor.smartpbx.ro
Cum funcționeaza modulul Monitor AI?
Acest modul preia înregistrarea fiecărui apel, o transformă în text, după care extrage informațiile pe care le-am definit, atfel încat sa avem o imagine cât mai clara despre apelul respectiv. Totul se întâmplă în decurs de 2-3 minute de la încheierea apelului.
Cum se accesează?
Platforma se poate accesa la: https://monitor.smartpbx.ro , iar pentru autentificare vom folosi user-ul și parola contului de administrator definit în centrală.
După accesarea platformei pe dashboard vom regasi următoarele informații:
Sumar cu:
- Numărul total de apeluri
- Numărul de apeluri procesate
- Durata totală a apelurilor
- Numărul de transcrieri generate
- Numărul de analize AI efectuate
Verificarea apelurilor analizate
În meniul din stânga vom accesa , unde vom regăsi toate apelurile intrate în sistem cu posibilitatea de filtrare dupa următoarele date:
- Intervalul: De la și Până la ( datele între care au fost apelurile )
- Extensia: ID-ul utilizatorului din centrală
- Sursa: De la ce număr vine apelul
- Destinație: Către ce număr a fost apelul
- Starea procesării: poate fi Neprocesat, În procesare sau Procesat
- Durata în secunde a apelului: vom putea folosi operatorii >= ( mai mare sau egal ), <= ( mai mic sau egal ), = ( egal )
După filtrare vom avea o listă cu toate apelurile ce se înscriu in filtrele setate. Tot aici avem posibilitatea de a exporta într-un fisier XLS rezultatele împreuna cu analiza apelului.
Pentru apelurile cu status Procesat va fi disponibil butonul , care ne va afișa detaliile apelului în cauză, cu următoarele informații:
- Data apelului
- Extensia
- Sursa
- Destinația
- Durata
- Înregistrarea apelului cu posibilitatea de asculare sau descărcare
- Transcrierea apelului ( discuția din apel departajată pe fiecare interlocutor )
- Analiză Apel ( rezultatul analizei apelului în funcție de configurările din sistem )
Setări
Pentru configurarea sistemului în secțiunea General vom putea defini următoarele:
- Apel minim ( secunde ): durata peste care un apel va fi procesat. Spre exemplu: dacă ne dorim să analizăm doar apelurile cu o durată mai mare de 30 de secunde, vom introduce aici 30.
- Limita notificare (Eur): reprezintă limita de credit la care se va trimite o notificare pentru suplimentarea creditului.
- Email notificare: adresa de email pe care se va trimite notificarea limitei de credit
În secțiunea Insights vom putea defini informațiile pe care dorim să le extragem din transcrierea apelului:
Pentru adaugarea unui Insight vom acționa butonul , iar în formular va trebui să completăm urmatoarele:
- Numele: trebuie să fie un termen descriptiv al informației pe care dorim s-o extragem (ex. Intenție, Sumar, Ton conversatie etc)
- Variabila: trebuie să fie un identificator unic al acestui insight
- Prompt de evaluare: trebuie să-i spunem ce anume sa extragă ( ex. "Spune daca tonul este pozitiv, negativ sau neutru", sau "Care este intentia clientului in acest apel?" )
- Status: Activ sau Inactiv
După introducerea unui insight îl vom putea edita folosind butonul de pe linia respectivă.
Exemple de Prompt-uri de evaluare
Nume | Variabilă | Prompt de evaluare |
Intentie | intent | Care este intentia clientului in acest apel? |
Ton conversatie | ton | Spune daca tonul este pozitiv, negativ sau neutru |
Ce trebuie facut | actiune_urmatoare | Ce actiune trebuie luata dupa acest apel? |
Sumar | summary | Sumarizeaza apelul ca si cum ar fi scris de agentul care trebuie sa documenteze pe scurt fiecare apel pe care il are |
Imbunatatiri | imbunatatiri | Ce imbunatatiri ai sugera agentului? |